Slik fungerer det
-
Når det er behov for ekstra bemanning, kan ledige vakter opprettes i systemet og vises i appen. Ledere kan legge til detaljer om vakten, som ansvar, sted og varighet.
-
Gjennom appen får ansatte raskt en oversikt over tilgjengelige vakter, filtrert etter sted og jobbtype. De kan se detaljer som tid, sted og krav før de velger å ta vakten.
-
Ansatte kan by på ledige vakter som passer inn i deres vaktplan med bare noen få klikk. Systemet sørger automatisk for at vakter ikke overlapper, og at arbeidsregler følges.
-
Når en vakt blir akseptert, oppdateres vaktplanen automatisk. I tillegg får den ansatte et varsel for å holde dem informert om sin nye vakt.
-
For å gjøre det mer attraktivt for ansatte å ta på seg en akutt vakt, kan du som planlegger tilby rask betaling – for eksempel så tidlig som neste virkedag.
0
+
Tariffavtaler og regler håndtert automatisk
0
%
Færre feil med komplekse regler og lovverk
0
%
Mer effektiv personalplanlegging