NYHET
Velkommen til Timegrip!
TimePlan, TimeMap og Timegrip er nå ett samlet brand.
TimePlan, TimeMap og Timegrip er nå ett samlet brand.

Tid for å optimalisere bookingprosessen

Automatisere bestillinger med online planlegging som er synkronisert med ansattes skift.
Utnytte tiden bedre ved å redusere nedetid gjennom smart oppgavetildeling.
Tilby fleksibilitet med enkle endringer eller avbestillinger for kundene.

Hvorfor et integrert bookingsystem i bemanningsløsningen din?

Enklere booking og høyere tilfredshet blant medarbeidere.
Mer effektiv drift ved å redusere manuell koordinering.
Innsikt fra bookingdata for å optimalisere virksomheten.
Found
Gründer
Holdbart

Gjør booking av avtaler enkelt

Tid for et bedre bookingsystem

Vår modul for timebestilling effektiviserer driften og sikrer en smidig opplevelse for både kunder og ansatte gjennom:
  • Matcher kundeavtaler med ansattes tilgjengelighet, optimaliserer ressursbruk og sikrer at planene alltid er presise og konfliktfrie. Dette reduserer manuelle oppgaver og øker effektiviteten i håndtering av bestillinger.

  • Kundene mottar øyeblikkelig bekreftelse på sine bestillinger via SMS eller e-post, noe som reduserer behovet for oppfølging og gir dem trygghet i avtalene sine, samtidig som det sparer teamet ditt verdifull tid.

  • Vaktplaner oppdateres umiddelbart, noe som eliminerer risikoen for dobbeltbookinger eller overlapp. Ledere får en tydelig og nøyaktig oversikt over kapasitet, slik at ressursene fordeles effektivt.

  • Med fleksible og brukervennlige bookingalternativer som tilpasses kundenes behov, skaper systemet en sømløs opplevelse. Dette øker tilfredshet og lojalitet, samtidig som avbestillinger reduseres.


0

+

Nøyaktighet i å matche ansattes tilgjengelighet med kundebehov.

0

%

Bedre samsvar med arbeidslovgivning og regler.

0

%

Reduksjon av manuelle feil med oppdateringer i sanntid.

Ta kontakt med oss i dag