NYHET
Velkommen til Timegrip!
TimePlan, TimeMap og Timegrip er nå ett samlet brand.
TimePlan, TimeMap og Timegrip er nå ett samlet brand.
Med Timegrip sikrer du
effektiv planlegging nøyaktige lønnsberegninger oversikt over arbeidstimer

Tid for å administrere driften din med enkelhet og effektivitet


Funksjonshøydepunkter

Rask tilpasning til daglige oppgaver på tvers av lokasjoner

Med Timegrip kan du enkelt justere bemanningen for å møte dagens behov. Få umiddelbar oversikt over hele arbeidsstyrken din, og sørg for at de rette medarbeiderne er tilgjengelige når og hvor de trengs – selv på tvers av flere lokasjoner.

Et alt-i-ett-system for din arbeidsstyrke

Timegrip hjelper deg med å optimalisere driften og forbedre oversikten:
  • Opprett og juster skift enkelt for å tilpasse dagens oppgaver. Med praktiske maler og dra-og-slipp-verktøy blir planleggingen en smidig og stressfri prosess.

     

    Planlegging

  • Følg arbeidstimer ned til detaljene – enten det er knyttet til et prosjekt, en spesifikk oppgave eller en lokasjon. Tilpass det til ulike roller, slik at det blir enkelt å se hvem som er hvor og hva de jobber med.

     

    Timeregistreriing

  • Håndtering av ferier, sykefravær eller endringer i siste liten har aldri vært enklere. La ansatte bytte skift, mens ledere godkjenner på farten – noe som holder alle fornøyde og arbeidsflyten jevn.

     

    Fraværshåndtering

  • Få umiddelbare varsler når timeplaner kolliderer, hvileperioder er for korte, eller noe ikke stemmer. Perfekt for borettslag, det bidrar til å holde driften jevn og sikrer at teamene forblir uthvilte og klare.

     

    Kommunikasjonsverktøy

  • Få full oversikt over hvor ressursene dine brukes med tydelige data på timer, fravær og bemanning per lokasjon. Ta smartere beslutninger for å redusere kostnader og sikre en effektiv drift.

     

    Analyser og BI

Essensielle verktøy for alle roller og funksjoner

Fra eiendomsinspektører til vaktmestere og administrativt personale – våre verktøy hjelper alle med å holde seg organisert og informert. Planlegg timeplaner, følg opp oppgaver, og sørg for at hver rolle fungerer problemfritt med klar oversikt over hele teamet.
  • Vær alltid klar over hvor du skal være og når. Hold oversikt over inspeksjoner med sanntidsoppdateringer og timeplaner, og sørg for at alle oppgaver håndteres effektivt og til rett tid.

  • Hold deg organisert med tydelige skiftplaner og oppdateringer om oppgaver. Registrer arbeidstimer enkelt, og få varsler om eventuelle endringer i arbeidsmengden i siste liten.

  • Administrer daglige oppgaver og bemanning med en tydelig oversikt. Optimaliser arbeidsflyten og hold deg oppdatert på teamets timeplaner for å sikre en smidig drift.

  • Få full kontroll over bemanning, arbeidstimer og samsvar. Forenkle godkjenninger og lønnsprosesser med automatiserte verktøy, slik at du får mer tid til å fokusere på det som er viktigst.