Ofte stilte spørsmål
Finner du ikke svar på det du lurer på?
Send oss en epost eller kontakt oss på telefon.
Hvor raskt kan jeg komme i gang med Timegrip?
Du kommer raskt i gang med vår Timegrip Standard. Du mottar tilganger til din tjeneste 1-2 dager etter kontraktinngåelse.
Jeg har ikke smarttelefon, hvordan sjekker jeg inn og ut på jobb?
For de som ikke har smarttelefon eller ikke ønsker å ha på stedstjenester på telefonen, benyttes Storefront til inn og utsjekk på arbeidsplassen.
Kan jeg jobbe i Timegrip hjemme eller på ferie?
Ja, så lenge du har en internettforbindelse kan du jobbe i Timegrip akkurat der du måtte ønske.
Jeg kommer ikke inn i appen
Trenger du et nytt engangspassord eller er usikker på brukernavn eller tjenestenavn, kontakt din leder eller superbruker for din tjeneste.
Er det mulig å bestille opplæring til nyansatte?
Ja, du kan når som helst bestille opplæring av en av våre opplæringsansvarlige. Opplæringen holdes enten ute hos kunde, i våre lokaler eller via video.
Hvordan laster jeg ned appen?
Timegrip appen lastes ned i Appstore eller Play Store for IOS og Android.
Jeg ser ikke vaktplanen min i appen. Hvorfor?
For at vaktplanen skal tilgjengeliggjøres i appen må avdelingsleder først godkjenne avdelingens vaktplan.