Fraværshåndtering kan være utfordrende for mange ledere og skape mye hodebry. Timegrip gir deg enkel håndtering av ferie, velferdspermisjoner og annet fravær, både lønnet og ulønnet.
Få kontroll med fraværshåndtering fra Timegrip
Med Timegrip trenger du ikke lenger regne ut egenmeldingsdager, tilbakefall og hva du som arbeidsgiver skal dekke eller ei. Timegrip beregner sykedager automatisk i henhold til norsk sykelønnsordning og vi har støtte for IA-beregning om din bedrift trenger det.
Automatisk varsling
Du blir automatisk varslet om det er sykefravær som må håndteres eller om det er oppfølgingssamtaler som skal gjennomføres.
Enkel ferieplanlegging
Ved å legge inn feriesaldo på alle ansatte ved årets start får du kontroll på antall feriedager brukt og hvor mange feriedager hver ansatte har tilgjengelig.
Full innsikt med rapporter
Et utvalg rapporter gir deg full innsikt hvor stort fravær din bedrift har og hva slags fravær det er snakk om.