Med timeregistrering i Timegrip slipper du uoversiktlige timelister og manuelt arbeid.
Timeregistrering er viktig for effektiv sporing og administrasjon av arbeidstiden til ansatte. Ved nøyaktig registrering av tidsbruk på ulike oppgaver og dager, får bedrifter verdifull innsikt i ressursbruk, produktivitet og kostnadseffektivitet.
Timegrip er optimalisert rundt bransjer for retail/varehandel, lager samt restaurant og uteliv. Les mer om hvordan Timegrip har hjulpet Cirke K med økt produktivitet og oversikt.
Digital timeføring
De ansatte stempler seg inn på jobb enten via Timegripappen eller via en nettside på arbeidsplassen. En angitt geolokasjon sikrer at de ansatte er fysisk tilstede arbeidsplassen når de sjekker seg inn på jobb via appen. Du er dermed sikret at inn og utsjekk er korrekt og timeantall og tillegg regnes ut automatisk. Dette gir bedre kontroll på timeføring både for ansatt og leder.
Lønnskjøring har aldri vært enklere
All innstemplet tid kan justeres og korrigeres ved behov med ulike aktivitetskoder for å sikre riktig avlønning.
Når alle timer er kontrollert og godkjent overføres lønnsgrunnlaget til ditt lønnsystem, enten manuelt eller via en integrasjon til ditt lønnsystem. Alle timer, overtid og tillegg er automatisk beregnet og lønnskjøringen har aldri vært enklere.
Prøv 30 dager gratis!
Gjør det enkelt for både ansatte og leder, kontakt oss og prøv gratis i dag!